Istorie
Inceputa ca o discutie la un pahar de vorba si o halba de bere, Oops Media a devenit, incepand din 2001, sinonim cu indoor neconeventional in Romania. Cine nu cunoaste in acest moment panourile Oops din cafeneaua preferata, din barul unde mergi cu prietena, din pub-ul unde mergi sa vezi meciul, din restaurantul unde mergi sa iei un pranz de afaceri, de la cinema unde mergi sa te relaxezi seara sau din hotelul unde petreci un weekend romantic?

Retea
La inceput de 2012, reteaua Oops numara 600 locatii (cafenele, baruri, restaurante, retele restaurant fast food, pubs, cinema, hoteluri si saloane de infrumusetare) cu peste 3,000 rame instalate prin contracte pe termen lung atat in Bucuresti cat si in orasele mari din tara (putem targeta, in functie de sezonalitate, zonele de litoral sau munte).

Selectie clienti
Targetul Oops este reprezentat de oameni activi, care ies in oras si care socializeaza, de aceea si categoria media Out Of Home (OOH) din care facem parte. Oamenii de afaceri din birourile din zona Pietei Victoria, Nordului sau Piata Alba Iulia, studenti din Regie, Centrul Vechi sau campusurile din Timisoara si Cluj, turistii straini din centrele vechi din Sibiu, Brasov si Bucuresti, tinerii cool din cluburi sau cafenele in Piata Dorobanti, expatii din Irish pubs, cosmopolitanismul efervescent din centrul Bucurestiului si femeile din saloanele de infrumusetare.

Target
Numarul mediu lunar al clientilor variaza de la locatie la locatie, plecand de la 2500 intr-o cafenea si ajungand pana la 8,000-10,000 la Taverna Sarbului. In ceea ce priveste saloanele, numarul lunar al clientilor variaza intre 400 si 600, spatial insa permitand si instalari si livrari mari de produse (sampling, reviste, flyers, chestionare)

Concept si grafica
Pe langa strategia de comunicare, la care va poate ajuta datorita experientei (ce tip de locatii, perioada, cantitate), Oops va poate asista si in crearea unui layout pentru campanie, fie prin serviciile sale externalizate, fie prin recomandarea unor colaboratori de incredere.

Servicii integrate de comunicare
Oops a evoluat si inovat. Rame clasice, rame termoformate ce ne permit sa intregram produsul, oglinzi publicitare cu senzor, stickere pe podea, usi sau oglinzi, comunicare vizuala in restaurant prin pliante, flyers, sampling, pana la proiecte speciale ca lansari de produse, evenimente si word of mouth, adica servicii integrate de comunicare in restroom adevertising.

Sunt peste 10 ani de publicitate neconventionala in Romania si noi am crescut o data cu piata. Exista mai multe retele de panotaj indoor in acest moment, targetand diverse zone ale pietei media, insa sinonimul exact al publicitatii indoor este Oops.

Te asteptam pentru mai multe detalii si informatii si sa Letís give piss a chance!

Acasa | Despre noi | Campanii | Locatii | Contact Copyright © OOPS Media. | by amorphys