NIMIC OOPS IN PRESA O CAMPANIE DE PUBLICITATE IN TOALETE POATE...

O campanie de publicitate in toalete poate costa 5.000 de euro pe luna
Business Standard - 10 septembrie 2007

Companiile care vor sa isi promoveze produsele in toaletele restaurantelor din Romania platesc intre trei si cinci mii de euro pe luna pentru afisarea pe 100-200 de panouri, spun reprezentantii agentiei de publicitate indoor Oops Media, specializata in reclamele din toalete.

Oops Media a avut, in 2006, o cifra de afaceri de peste 312.000 de euro (1,1 milioane de lei) si un profit de peste 111.000 de euro (aproape 400.000 de lei), potrivit informatiilor publicate pe site-ul Ministerul Economiei si Finantelor. Compania are un numar mediu de sase angajati, conform sursei citate.

Cristian Dragan, directorul Oops Media, spune ca agentia are atat clienti care deruleaza campanii ample, cat si clienti mici: Oops Media trateaza toti clientii cu aceeasi atentie, indiferent de volumul campaniei desfaturate in spatiile noastre publicitare. Prin urmare, o campanie poate insemna de la un panou (30 de euro), pana la, in medie, 100-200 de panouri (3.000-5.000 de euro) lunara, spune el.

Dragan este de parere ca perioada minima a unei campanii este de o luna, insa prelungirea la doua-trei luni este recomandata, impactul fiind astfel mai puternic. Cea mai indelungata campanie derulata prin Oops Media pana acum a fost desfaturata de Zapp si a durat doi ani. La nivel de clienti, Oops Media lucreaza in principal cu agentiile de publicitate, insa, dupa numarul de campanii, Dragan estimeaza ca Oops are anual in jur de 40-50 de clienti. Ne mandrim cu faptul ca multi devin clienti traditionali, revenind periodic la Oops, spune el.

Dragan spune ca numarul de clienti ai agentiei a crescut in 2006 fata de 2005, iar pentru 2007 preconizeaza cel putin egalarea scorului de anul trecut. El nu a oferit, insa, si niste valori pentru aceasta crestere.

Printre primii clienti mari ai Oops Media se numara Snickers, Connex, Automobile Bavaria. Cei mai recenti sunt Philips, Dove, Motorola.

In ceea ce priveste domeniile din care provin acesti clienti, ele sunt foarte variate, de la telecomunicatii la auto, farmaceutice, cosmetice, mass-media, bauturi alcoolice si non-alcoolice etc. Oops Media are, in prezent, spatii in toaletele a peste 400 de restaurante in Bucuresti, reteaua fiind in extindere. In tara, Oops are panouri in aproximativ 300 de locatii, in orase precum Timitoara, Cluj, Iasi, Brasov, Ploiesti, Bacau, Tg. Mures etc. Agentia Oops Media a fost infiintata in anul 2000, la initiativa jurnalistului Mircea Toma si a fotografului Stan Constantin.

Putem face si creatie, daca suntem solicitati in acest sens, insa clientii vin, in general, cu layout-ul de la agentiile prin care desfatoara si restul campaniei (TV, radio, outdoor) Cristian Dragan directorul Oops Media.

Acasa | Despre noi | Campanii | Locatii | Contact Copyright © OOPS Media. | by amorphys