NIMIC OOPS IN PRESA

O campanie de publicitate in toalete poate costa 5.000 de euro pe luna
Business Standard - 10 septembrie 2007

Companiile care vor sa isi promoveze produsele in toaletele restaurantelor din Romania platesc intre trei si cinci mii de euro pe luna pentru afisarea pe 100-200 de panouri, spun reprezentantii agentiei de publicitate indoor Oops Media, specializata in reclamele din toalete. Oops Media a avut, in 2006, o cifra de afaceri de peste 312.000 de euro (1,1 milioane de lei) si un profit de peste 111.000 de euro (aproape 400.000 de lei), potrivit informatiilor publicate pe site-ul Ministerul Economiei si Finantelor. Compania are un numar mediu de sase angajati, conform sursei citate. Cristian Dragan, directorul Oops Media, spune ca agentia are atat clienti care deruleaza campanii ample, cat si clienti mici: Oops Media trateaza toti clientii cu aceeasi atentie, indiferent de volumul campaniei desfaturate in spatiile noastre publicitare. Prin urmare, o campanie poate insemna de la un panou (30 de euro), pana la, in medie, 100-200 de panouri (3.000-5.000 de euro) lunara, spune el...

Tot Articolul




Mircea Toma: 'Domnule, vrem sa va oferim cea mai mica afacere din viata dumneavoastra'
Wall Street - 27 August 2007

Jurnalist, ong-ist si vamaiot, Mircea Toma este si vocea care ne indeamna sa Give Piss a Chance, de pe ramele publicitare atarnate prin toaletele celor mai curatele localuri din tara. Sub soarele din Vama Veche, Toma povesteste despre OOPS Media, publicitatea in toalete, advertisingul romanesc si despre o viitoare asociatie a operatorilor de indoor.
Wall-Street: De unde v-a venit ideea care sta la baza OOPS Media?
La Budapesta, intr-o toaleta. Pe acolo, mai toate localurile aveau panouri publicitare in toalete. Si, impreuna cu prietenul meu, Stan Constantin, care este si partener in afacere, ne-am propus sa o materializam in Romania.
Wall-Street: Ce va atrage la publicitatea in toalete?...

Tot Articolul




Aproape totul despre publicitatea neconventionala din Romania
Wall Street - 15 August 2007

Cu media clasice suprasaturate si cu peretii cladirilor captusiti cu afise, publicitarii se orienteaza spre alte spatii, canale si simturi...

Tot Articolul



Advertising and phychology
Ziarul Financiar - 4 mai 2001

"GIVE piss a chance" is the new slogan one can read in the toilets of Bucharest pubs, where the billboards of OOPS Media are exhibited. Mircea Toma, the well-known journalist from Academia Catavencu weekly magazine, and Stan Constantin, a photographer, are partners in this indoor advertising business.

The original billboards were launched on the market at the beginning of the year. Why in the toilet? Because, Mircea Toma says, "everybody turns into a philosopher in the toilet. "This reason has two consequences advocating the two partners' business. "One can place information and texts there and it takes one minute and a half to read it. There are no other visual stimuli, no remote control to change the channel, no page to be turned, no car to drive, the subject has a free mind and is generally alone in there."
Beside the two owners, the compafly has one employee, who is both manager and worker, who installs billboards and answers the phone, also being Stan's father-in-law. Mircea believes in ...

Tot Articolul


Doi academicieni fac afaceri in WC-uri
Capital - 22 martie 2001

Dupa ce a facut cariera In Occident, publicitatea in toalete a fost importata si In Romania. Initiativa Dupa ce a facut cariera In Occident, publicitatea in toalete a fost importata si In Romania. Initiativa apartine firmei OOPS Media, o agentie de publidtate infiintata de Mircea Toma, jurnalist la urma cu vreo doi ani. Mircea Toma isi aminteste ,,Eram la Budapesta si beam bere. Mergand la toaleta, am vazut panourile publicitare. Dupa cateva beri si vederi repetitive ale respectivelor afise toaleta, am vazut panourile publicitare. Dupa cateva beri si vederi repetitive ale respectivelor afise ne-am gandit de ce sa nu existe si in Romania un astfel de suport publicitar" Brainstorming-ul pentru infiintarea agentiei a durat pana la situl anului trecut. OOPS Media s-a constituit ca o firma de publicitate indoor, specializata In exploatarea potentialului publicitar at toaletelor barurilor, pub-urilor, restaurantelor si discotecilor. Pana in prezent, au fost instalate in 50 de localuri din Bucuresti aproximativ 300 de panouri format standard A3, cu o rama din aluminiu. De ocamdata se pot admira doar afise autopromotionale cu mesajul: "Give piss a chance". Localurile alese fac parte din ca tegoria celor frecventate de un public cu varste cuprinse intre 15 - 55 de ani, Cu un nivel al veniturilor mediu sau superior. In alegerea spatiilor de publicitate, pe langa clentela cei doi asociati au mai tinut cont de popularitatea localului si, mai ales, de calitatea toaletelor. Au existat chiar cazuri in care patroni de localuri au cerut o amanare a instalarii panourilor ...

Tot Articolul


Publicitatea care merge mana-n mana cu fiziologia
Ziarul Financiar - 4 mai 2001

"Ma duc sa give piss a chance", asa suna o noua expresie care circula in puburile bucurestene Ceea ce inseamna "ma duc la toaleta" locul unde troneaza panourile companiei OOPS Media, cu afisul de autopromovare inchis intre cadrul de aluminiu si vitrina de plexiglas, impreuna cu sloganul ,,give piss a chance". Mircea Toma, bine cunoscutul jurnalist de la Academia Catavencu, si fotograful Stan Constantin sunt parteneri in aceasta afacere de publicitate indoor, rezultatul unui ,,transfer tehnologic" direct din localurile Budapestei...

Tot Articolul

Acasa | Despre noi | Campanii | Locatii | Contact Copyright © OOPS Media. | by amorphys